Sider

onsdag 18. april 2012

Gode hagehansker

Når jeg holder på i hagen er jeg avhengig av gode hansker. Jeg bruker opp flere par hvert år. I går fant jeg noen kjempefine. Hansker som er gode å ha på seg og som i tilegg har fine farger finner man ikke overalt.

Jeg kjøpte dem hos Mester Grønn. De fins i 3 størrelser og to farger. Fargene har forskjellig bruksområder.
De rosa er for prikling og fint arbeid. De er ganske tynne men virker solide allikevel. De grønne er litt tykkere og er beregnet for litt grovere arbeid .
Jeg har ikke prøvd dem i jorden enda siden det har regnet store deler av dagen. Jeg gleder meg ihvertfall til å bruke dem, bare jeg får ha dem i fred, siden det ser ut som det er andre som liker dem også :-)







2 kommentarer:

  1. Kjempefine farger! Takk for tipset, skal se etter de der, det er jo "forbruksmateriell" på denne tiden av aret!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Gode arbeidshansker er viktig og disse så jo veldig flotte ut. Gøy med sterke farger!

    SvarSlett