Sider

lørdag 25. august 2012

Hvem har kulest hår?

Forrige uke ble jeg med på en fotokonkurranse. Det var MAJOBO som hadde den og tema var dyrkingsglede.
Jeg hadde et bilde av sønnen min med en kjempepurre som han tok opp i fjor. Han er veldig interresert i hage og spesielt innhøsting. Jeg syns bildet var så morsomt så jeg sente det inn og vi ble en av vinnerne. Ganske stolt over det!
Tittelen på bildet er "Hvem har kulest hår ?"
Hvem har kulest hår?
 Bildet taler jo for seg selv :-)
Premien er et dagspass til et seminar de har på torsdag, og jeg har så lyst å være med, men det er kaos på jobben med mange syke så jeg tviler på at jeg får vært med. Seminaret er om "Mat og jord der du bor" , masse fine foredragsholdere og vil noen lese mer så trykk her. 

Å være en av vinnerne på en sånn konkurranse inspirerer til å ta mer bilder, og hver gang jeg ser bildet blir jeg inspirert til å fortsette å dyrke grønnsaker med naturgjødsel og uten sprøyting, og prøver å glemme at halvparten av purrene ble spist opp av larver i år!

8 kommentarer:

  1. Så flott bilde av en flott kar!
    Grattis med seieren dah!
    Her lærte jeg litt om interesseorganisasjoner jeg ikke visste om fra før! :)

    SvarSlett
  2. Kjempe stilig bilde og gratulerer så mye.
    Det var jo en utrolig flott purreløk!

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med vinnerbilde! En sjarmerende kar, det der :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Sveisne begge to.

    SvarSlett
  5. Gratulerer, så gøy å vinne. Kjekk liten kar iallefall. Du lurte på den Pukka teen jeg hadde kjøpt, den smaker helt nydelig. Spesielt den med ingefær og sitrongress. Relax teen var med fennikel som smaker litt spesielt. Det blir nok mer te utover høsten, de hadde veldig mange forskjellige sorter.
    Ha ei flott uke.

    SvarSlett
  6. Så gøy og artig bilde. Gratulerer til deg, gutten og den riktig svære purra.

    SvarSlett
  7. Så artig, et herlig bilde. Tøff gutt med en tøff purre.

    SvarSlett
  8. Så artig. et hærlig bilde. Tøff gutt med en tøff purre.

    SvarSlett