Sider

torsdag 24. mai 2012

Det blomstrer

Nå er det masse blomstring i hagen. Det er noe nytt hver dag  så man må bare følge med.
Jeg plantet masse løk i høst, og dette er første våren jeg ikke sier til meg selv at jeg plantet for lite løk, for nå er det noe nesten over alt.

Perleblomstene formerer seg villig, de er fine når de får den mørke blåfargen. De kommer noen uker senere i dette bedet enn oppe i "fjellet". Primulaen fikk jeg i fjor, de  har blitt store og blomstrer utrolig mye.


Jeg syns det blir så fint når blomstene velter ut over steinkantene. Hageskrinneblomsten blomstrer utrolig lenge og dufter sommer.
Narcissus Thalia

2 kommentarer:

  1. Å så fint du har det i hagen din.
    Nydelige blomster og bilder.

    God helg , Marit.

    SvarSlett
  2. Du verden så flott blomstring! Finnes det noe finere?

    Nyt båden den og alt det andre rundt deg! Klem

    SvarSlett