Sider

mandag 13. februar 2012

X-faktor blomsterutgaven : ORANGE

ECHINACEA PURPUREA "TANGERINE DREAM"
Mitt bidrag til X-faktor blomsterutgaven : ORANGE 
er Echinacea Purpurea "Tangerine Dream" . Jeg fant den på hagesenteret i høst, jeg hadde ikke sett den før.
 Jeg syns den passer til å vinne av de orange blomstene. Fargen er helt utrolig fin, den kommer til å lyse helt nydelig opp i bedet på sensommeren og høsten når det ikke er så mange blomster igjen. I tilegg er den ikke så vanlig, så det er fint om den blir mere kjent.
Den flotte orangefargen er kjempefin sammen med den dyp lilla Sommerfugl busken.

3 kommentarer:

  1. Fin solhatt! Jeg har purpursolhatt selv, men denne har jeg ikke sett før. Lykke til! :-)

    SvarSlett
  2. Så flott purpursolhatt! Nydelig farge!
    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Nydelig solhatt, lykke til i konkurransen :-)

    SvarSlett