Sider

tirsdag 27. desember 2011

Julepynt

Da jeg var ute tidligere i dag fikk jeg lyst å lage litt mere pynt. Jeg har et sink vaskefat som jeg fylte med barlind og krypmispel med bær.
Barlind er supert å bruke til julepynting, det holder kjempebra både inne og ute.
Her har jeg pyntet en lysestake. Ganske fint og enkelt mot den røde duken.
Blomster, mose og lys, så ble det "gamle" trebrettet til en koselig juledekorasjon. Lysene kan tennes på, de står trygt i glassene.
Roser pynter til alle årstider.
Jeg synes blomster, mose og bar kombinert med lys og juleduker lager den fineste og koseligste pynten i huset. Her står det blomster og mosedekorasjoner på alle flater. Ungene er med å lager pynt, det og turen vi har i skogen før jul for å plukke mose er en av de viktigste juleforberedelsene for dem.
Julebordet ferdig pyntet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar