Sider

søndag 1. juli 2012

Peoner etter regn

Anne på moseplassen har lagt ut en utfordring der vi skal vise frem peoner.  Jeg vil vise frem peonene mine etter alt regnet som kom. Etter at "himmelen var åpen" hele fredag måtte peonene bukke, enda jeg hadde støttet dem godt opp. Men jeg synes de ble fine oppned også!
Peonen var her da jeg flyttet hit, jeg vet ikke navnet på den, men jeg syns den er kjempefin og den dufter. Jeg har delt den også, de trives og begynner å bli store og fine. Men hvorfor skal det regne midt i peonblomstringen?
En som er under tak står fremdeles rett vei.

4 kommentarer:

  1. Det er kjempe trasig at regnet alltid skal komme når pionene blomstrer! Det er så typisk.

    Kjempe flott pion du har, og så herlig at den dufter!

    Nyt hagen! Klem

    SvarSlett
  2. Det er en av de andre som deltar i delingen hvor mannen bygget telt over hele peongruppen! Dedikert :D

    Flotte opp ned ja, men finest rett vei ;)

    SvarSlett
  3. Nydelige pioner til tross for regn! Det er noen tunge bøomster, så det er vel ikke så rart at tyngdekraften ofte tar innersvingen på dem.

    SvarSlett
  4. Superflotte peoner, leit at de bukker for regnet, men vakre er de åkke som :)

    SvarSlett